Tar nya tag.

Kan väl inte påstå att denna veckan startade på bästa sätt, försov mig i morse!! Minns inte sist jag gjorde det o de dagar jag lyckas med att går man alltid runt och är seg precis hela dagen. Seg vill jag absolut inte va just idag när det är rpm-premiär för mig. Har aldrig tidigare provat just spinning o hade inte Åsa hängt me hade jag nog avbokat för länge sen. Tur man har dragplåster såna här dagar! :)
Pappa kommer hit ikväll för att sätta upp min nya rullgardin som jag köpte på Mairo förra veckan. Det är skitmysigt o fint med soluppgång o så men när man vaknar av den redan innan fyra varje morgon är det bara jobbigt. Så efter idag kommer förhoppningsvis det problemet vara löst! :)
 
Hängde me pluttis i lördags :) Massa glass, bus, o häng i lekparken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0