Effektiv dag

06:05 stämplade jag in mig på gymmet idag. Kände mig rejält sugen på löpbandet idag så sprang 5 km och sen körde jag bröst och bic&tric också. Behöver jag säga att armarna skakade när jag gick därifrån? ;)
Efter dusch och frulle körde jag ut till sjukhuset för min påfyllnadsdos av Twinrix. Så nu e jag skyddad o redo för eventuellt kommande utlandsresorna! :)
På vägen hem kilade jag in på begravningsbyrån och bokade en annons på mammas årsdag den 27e juni. Kan inte fatta att tio år har gått. Inte en dag passerar obemärkt och jag skulle fortfarande göra allt för att mamma skulle komma tillbaka. Hur mycket äldre jag än blir känner jag fortfarande ett sånt enormt behov av mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0