lchf-pannkakakor

Efter två läkarbesök på två veckor har jag fått den tråkiga diagnosen ibs. Då den första doktorn jag träffade va totalt dum i huvet och sa så jävla dumma saker att ja gick hem o grät efteråt, så sökte jag en annan doktor för en second opinion. Fick dock även samma besked av denne men till skillnad från den första doktorn jag träffade så hade denne empati och förståelse och va hur gullig och hjälpsam som helst. 
Just nu är magen skitrisig hela tiden så i ett tappert försök tänkte jag nu ge mig in i lchf träsket. Har läst om otroligt många som upplever att besvären upphör då dom börjat med lchf-kost så jag är inte sen att prova! :) Dock kommer det nog bli lite besvärligt med tanke på min resa till Egypten nästa vecka men min mage brukar ändå må så mkt bättre när jag är på semester, eftersom stressen minskar då så ja hoppas d går bra ändå :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att höra katta! :/ Min kusin har också ibs och hennes mage har blivit jättebra sen hon började mes lchf, knappt haft några problem alls. Så hoppas att det kommer funka bra för dig också :) ha det så skönt på semestern nu, njut för mig med ;) kram

Svar: tack sötis :) ja det e betydligt bättre än det va innan ja började med lchf så jag hoppas att detta är lösningen :)
katarina palmqvist

2013-04-16 @ 20:28:23
URL: http://www.sandraroos.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0