tisdag

i denna skrivande stund sitter jag förtvivlat o sliter mig i håret. håller nämligen på med en skoluppgift som ja ska redovisa muntligt. redovisningen ska vara ganska så exakt 5 min så i eftermiddag har fia suttit me stoppuret i högsta hugg men ja kommer inte redigt upp i 5 minuter hur sakta ja än pratar men skam den som ger sig!! ska cykla ut till anna om en stund o låna hennes skrivare så ja kan skriva ut att då ja köpt fel bläckpatron till min skrivare(min vanliga otur). betällde en ny från inkclub men den kommer nog inte förrän imon eller i värsta fall torsdag o så länge kan ja inte vänta då e det redovisningsdags!
det pirrar rejält i magen inför nya jobbet imon.på vägen dit imon kommer förmodligen svänga av in på gamla jobbet av ren vana :)
såg hamilton 2 på bio igår. rätt bra även att det ibland hände lite för mycket på samma gång så det va svårt o hänga me. drömde dock mardrömmar om att ja blev kidnappad inatt men det e ju tur det bara e drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0