jobbhelg

jobbar 7-22 idag och brukar vanligtvis vila under 3 timmars rasten mitt på dagen men inte idag. det redigt kröp i hela kroppen när jag kom innanför dörren här hemma. termometern visade 27 gader i solen men trots det så körde till rödeby och begav mig ut i löparspåret, i stekande sol sprang jag 4,3 km och sen powerwalkade jag 3 km eftersom jag ändå va där och det gäller ju att passa på när vädret tillåter :) på hemvägen tänkte jag åkt inom blomsterlandet o rusta när ja ändå va på språng men jag va ju högröd av ansträngning o toksvettig så fick åka hem o slänga mig i duschen istället :) man vill ju inte skrämma folk liksom!
nu ska jag tillbaka till jobbet o beta av de sista timmarna :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejja hejja friskt humör,

vårt fläsk ska inte hänga utanföööööör!!

Puss!!

2012-06-30 @ 16:16:08
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: Katta

Haha go e du!! :) hörs imon puss

2012-06-30 @ 22:01:30
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0