sjuk igen

i måndags va det full rulle. då fyllde min one and only storasyster 30 år :) skulle egentligen haft semester då ja jobbade kvällen men fick jobba dagen istället och det gick ju bra det me för kalaset va ju inte förrän 18. hann me ett kettlebell pass innan det va dags för kalas. sjukt jobbigt men så himla roligt.
hos syrran bjöds d på exotisk planka o tårta. kvällen avslutades med wii :)
jag hade köpt en resa till ullared som inkluderar boende, mat o resa som syrran blev jätteglad för så den 18-19 februari är det systrarna palmqvist som drar på roadtrip! :D
igår skulle jag iväg o jobba kvällen men 40 minuter innan ja skulle börja fick ja ringa o sjukanmäla mig. maginfluensa o dunderförkylning, igen!! blir snart galet på detta men det är välk antagligen kroppens sätt att säga ifrån. det är ju väldigt mycket nu och problemen avlöser varandra just nu, men hur ska ja kunna ta det lugnt nu?
fick tillbaka min religionsuppgift idag oxå, måste tydligen komplettera lite :(( som att ja inte redan är superstressad över den kommande uppgiften. religion är verkligen ingen lätt ämne eller är det bara så att det är så mycket svårare eftersom att denna kursen är helt på distans så dom kräver mycket mer.



syrran och jag är förberedde oss för kylan häromdagen :)


Kommentarer
Postat av: syrran

ha ha, vi ser ut som ett par galna ryskor ;)

2012-02-08 @ 22:19:47
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0