välkommen 2013

efter en lång jobbhelg tog jag en rejäl sovmorgon idag. efter en liten shoppingtur på stan för att inhandla det sista inför kvällen körde ja till syrran o hälsade på en runda. innan jag körde hemåt igen åkte jag inom mammas grav och tände ljus. det är helt sjukt hur mkt minnen somväcks till liv varje gång jag är på kyrkogården.
det är med stor förväntan jag välkomnar det nya året. känner inte redigt att 2012 varit mitt år så hoppas 2013 blir bättre. när jag däremot tänker efter vad detta året bjudit på för mot- och medgångar så kan ja konstatera följande:
året började med att min kära mormor somnade in och mkt tid togs upp av husförsäljning och mkt därtill. jag drabbades av rejäl åldersnoja över att fylla 26. syrran o andreas gifte sig. tvingades byta arbetsplats. semestrat på öland. köpt ny bil. två veckors semester i thailand. fått hjärtat krossat. blivit matförgiftad. tränat. weekend i london. köpt en lägenhet.
listan kan förmodligen göras toklång men här har jag inte tid o sitta för snart e det dags o göra sig i ordning för nyårsfesten.
 
gott slut och gott nytt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0