hej klädställning

redan ny vecka, för min del väntar en sex dagars jobb. jobbar hela påsken men det e goa pengar iaf :) kan ju passa bra o ha lite extra när vi ska till london!
idag va jag nere på gymmet tidigt o sprang på löpbandet o körde ett magpass :) våren verkar ha återvänt idag, solen lyser o himlen är klarblå!
igår skruvade jag ihop min nya klädställning som fias föräldrar köpte åt mig på ikea.  ja trivs verkligen jättebra i min lilla lägenhet men ngt som ja saknar enormt så är det förvaringsmöjligheter. framförallt garderober så ja kan hänga kläderna. varje gång ja hänger in ett plagg får ja ta ut ett annat o kläderna hänger liksom så trångt att de försvinner. ibland dyker d upp plagg som man glömt att man hade för att man inte sett dom på toklänge! har ju inte tänkt bo kvar här hela livet så klädställningen är en tillfällig lösning till ja hittar min drömlägenhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0