måndag

igår va det så kallt så till slut kände ja att det va dags att plocka fram vintertäckena. så deppigt att det redan e dags för varmare täcken :/ snart e det väl snö på marken oxå. hörde förra veckan att det ska bli en riktigt kall vinter så har redan börjat fundera över va man ska ha för vinterjacka.
förra veckan på jobbet drog en stegräknartävling igång, så just nu e man mer taggad än någonsin att promenera. det e helt sjukt va mkt man går när man jobbar men som man inte ens tänker på! man får även tillgodoräkna all annat motion så om ja tex tränar iw lgger jag bara in hur många minuter ja tränat så omvandlas det till km  datorn :) det e över 50 lag som är med och tävlar och mitt lag ligger i toppen o pendlar mellan första och andra platsen! :)
nu ska jag slänga mig på soffan o kolla på fast & furious 5 ja hyrde i lördags!

Kommentarer
Postat av: josse.

vad roligt :) vi har en likadan tävling på jobbet vi med :) så jag ska minsann också promenera ;) Lycka till ;) kraam

2011-09-12 @ 21:13:27
URL: http://josse87.blogg.se/dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0