24 september

åhh satt uppe till två i natt bara för att kolla på filmen livsverket som visades på tv. den är ju så himla bra och ännu bättre va att den va på svt så ja slapp dessa dryga reklamavbrott! :)
eftersom att mitt lag är fast beslutna om att ta hem veckovinsten i stegtävlingen denna veckan promenixade jag o fia hela vägen ut till verkö idag. där bjöds d på supergod lunch. vi åkte dock bil hem! när jag kom hem va jag fortf inte riktigt nöjd med mitt stegantal så tog en långpromenad till. är det stegtävling så är det :)



idag fyller min fina vän sandra 24 år oxå så stort grattis till henne! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur man inte är ett Fetto längre ;) Tror minsann jag får skicka lite mer uppdaterade bilder till dig så man slippeer skämmas!! Puss på dig!

2011-09-25 @ 14:20:21
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0