söndag

sådär då va allt va heleter flytt färdigt. skönt o äntligen vara på plats. ja har det faktiskt himla mysigt fast att det e pyttelitet mot va jag e van vid! :) mest ovant e det att sova i en 120 säng istället för min dubbelsäng men d kommer ja säkert oxå vänja mig vid :)
igår när nenne, pappa o ja skulle sätta upp min lampa i hallen ramlade den i golvet, eller golvet o golvet den landade rakt på min fot. aotch!! glassplitter överallt o min pekfingertå blödde som tusan så blodade ner hela golvet :/ tur jag va omgiven av två sjuksköterskor som kom till undsättning haha :)
idag har jag o fia tagit en lång härlig promenad i skogen :) hösten e verkligen fin!
hade en alldeles fantastiskt trevlig kväll i fredags med chokladprovning, restaurangbesök o trevligt sällskap :) maten på vita duken va verkligen supergod. dit kommer jag gå fler ggr :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Varför flyttade du? Trivdes du inte i den du bodde i?



Det var lite svårt att säga vad jag tycker om Elsas värld som serie. Avsnittet var ju bara 15 min så hann inte riktigt få en uppfattning. Det var nog inget sånt som jag kommer bänka mig framför varje torsdag men jag kommer nog ändå följer det :)

2011-11-06 @ 20:59:37
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh då är det ju perfekt att ni bara kunde byta. Kul att du ska läsa vidare till sjuksköterska. Det tror jag du passar jättebra som.



Ja det var bara 15 min. Jättekort, tycker jag för man hann knappt få nån uppfattning :)

2011-11-08 @ 09:10:29
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0