löparrunda

idag efter jobbet kom anna hit en runda. hon överraskade med en jättesöt blomma o bakverk :) efter ett par timmars prat fick vi rycket o begav oss ut på en löparrunda på rosenholm. ja har ju inte sprungit sen i våras så hade inga höga förväntningar men ja knatade på i samma tempo som anna o sprang hela rundan. spurtade sista hundra metrarna o efteråt kändes det så jäkla skönt o just nu känner jag mig piggare än någonsin! :)
imon e min enda lediga dag denna veckan men ska med farmor till vårdcentralen på morgonen så sovmorgon är inte att tänka på men det e tur det e på morgonen iaf så ja hoppas kunna hinna till ett pass på gymet till tio :)


 
fina blomman ja fick va anna idag


Kommentarer
Postat av: Helena

hihi, jajamensann. Brukar faktiskt hänga i Bastasjö, gillar det elljusspåret :). Jaa jag såg att tredje boken kommit ut nu. Tror faktiskt jag ska önska mig den i julklapp :)



Vilken fin blomma du fått. Blommor gör så mkt i hemmet.

2011-11-10 @ 07:30:20
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0