flyttkaos

min lägenhet e helt upp o ner för tillfället. eftersom att allt bara ska flyttas till dörren bredvid så har ja inte brytt mig om att packa ner allt sådär ordentligt i uppmärkta lådor utan mest tagit va ja har dvs blåa ikeakassar, papperskassar o plastpåsar. helt sjukt mycke ja samlat på mig under dessa två åren i denna lägenheten. har slängt hur mycke som helst men ändå e det hur mycke som helst kvar! redan förra veckan flyttade vi upp den lilla soffan, matbord+stolar o köksskänken till pappa men när ja kom hem igår hade fia släpat ner sitt köksbord så nu har ja lite mer avlastningyta iaf. bordet är iofs helt fullsmockat med saker efetrsom ja börjat tömma o städa ur köksskåpen haha. min klädkammare har ja med börjat tömma o rensa så allt står hullerombuller i sovrummet just nu!
idag blir det tidig lunch innan jag beger mig mot jobb. jobbdagen startar med möte, mindre skoj men ett måste. ska försöka hinna inom åhlens på vägen o kika efter lite förvaringsmöjligheter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0