trevligheter

jag har verkligen hunnit med en massa trevligheter idag när jag varit ledig. startade dagen med en långpromenad, missbedömde dock vädret så höll på att dö av värmeslag me långbyxor o munktröja :/ efter dusch o frulle kom syrran o alicia o hälsade på. vi gick en runda på stan o tog en lunch på waynes. vid tvåtiden traskade jag bort till moa för o kolla på nya lägenheten. i samma veva tittade solen fram så moa bjöd på fika på balkongen :)
två timmar senare hämtade pappa upp mig för o åka o hämta hans bil som varit på verkstaden. sen åkte vi vidare till rödeby för lite grill o mys hos ulrika o andreas o kolla på den nya husvagnen dom köpt. fick med mig en kasse rabarber hem oxå :)



hur ofta ser man en ekoxe liksom? va ju bara tvungen att ta ett kort :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skillat katten! ;)

2011-05-22 @ 16:30:09
URL: http://charlottestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0