helgen

yeah bilen gick igenom besiktningen med blankt papper i fredags. va hade jag o va nervös för? :) för övigt kunde man nästan tro att det va fredagen den 13e i fredags. när jag va på stan rasande en bit av taken in på wachtmeister så höll på att få en stor platt grej i pannan. inne på besiktningen lossnade slangen som dom kopplar till avgasröret o flög rakt emot mig o emma o sen när vi va på väg därifrån körde en bil framför oss rakt in i bilen framför haha. fredagen den 27e kanske e nya otursdagen? :)
på kvällen blev d vin o tacos hos syrran.
på lördagen va det kalas för fias pappa nenne som fyllde år. alltid lika trevligt :) efter kalaset åkte vi raka vägen till lottas fest i rödeby. en mkt trevlig kväll med grillat, modevisning o trevliga tjejer :) kvällen avslutades med dans på statt!
sov bort halva söndagen. sen åkte jag till rödeby. jag o syrran plockade liljekonvaljer o satte på mammas grav. mors dag känns alltid lika tom och jobbig. skulle kunna ge vad som helst för att få mamma tillbaka. det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
va o hyrde änglagård 3 igår. vilken besvikelse. jag vet inte om det bara va jag som hade för höga förväntningar eller så men den va bara meningslös iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0