TISDAG

öland va hur bra som helst :) vi har ätit o druckit gott, shoppat o skrattat massor. regnet öste ner på natten så det lät som att det regnade typ basketbollar på husvagnen så mkt sömn blev det inte :) på hemvägen blev det ett besök på ikea oxå.
idag köpte jag med mig frallor och åkte upp till lotta i rödeby för lite sol o bad. dom har ju en pool så det svalkade gott i värmen :) körde hemåt vid fyra tiden och en snabbdusch senare bar det iväg ner till ronneby. va bjuden hem till anders o åsa så köpte med mig en hortensia i inflyttningspresent till dom. svårt o veta va man ska hitta på när man inte vet hur dom har det :)
ikväll har jag, lotta o fia spelat minigolf på dragsö. jag vann så blev bjuden på glass! :) bra deal d där att förloraren bjuder på glass ;)



åsa och lille malte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0