regn

min enda lediga dag denna veckan och regnet öser ner!! så idag blir det en innesittar dag på soffan med film. ska se om ja orkar städa lite oxå :)
senaste dagarna har jag o fia suttit o letat efter billiga resor till värmen. eftersom vi båda jobbar hela sommaren så kan vi behöva vila upp oss lite! grekland är det resmålet som är mest lockande men det e ju dock lite dyrare oxå. e sugen på santorini eller kefalonia :) kanske e värt att vänta o se om man får tag i ngn billig sista minuten resa men ska sommaren fortsätta bjuda på sånt här väder lär ju resebolagen vara fullbokade i slutet på augusti!
idag åker syrran o lilla familjen till öland med husvagnen o på söndag efter jobbet åker jag o mysan upp till dom :) det va evigheter sen jag bodde i husvagn så d ska bli skoj! :)
i tisdags kväll spelade jag o pappa en runda golf. det va evigheter sen och det märktes vill jag lova! fram till green gick d skitbra, endast några slag hamnade i ruffen men sen gick det helt åt helvete när ja kom till puttningen men skoj va det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0