kroppkakedag

igår hade jag o syrran en heldag ihop. vi shoppade, käkade o på kvällen blev d film. mys :)
idag har jag varit nere o tränat o nu ska ja bara fixa iordning mig o ner på stan en snabbis o sen ska ja köra till verkö där det bjuds på kroppkakor. ja älskar kroppkakor. för ett par år sen gjorde vi kroppkakor på jobbet o då utmanade min kollega sandra mig om vem som kunde äta flest. jag åt nio!!! haha helt galet. mådde inte alltför bra resten av dagen. kändes som man hade magen full med sten men ja vann iaf!! :D

Kommentarer
Postat av: syrran

haha, varför e jag inte förvånad.. du har ju säkerligen rekord i att äta köttbullar på IKEA oxå ;)

2011-01-29 @ 17:33:24
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0