TORSDAG

hade en supertrevlig o mysig kväll med anna igår. åt grillspett och drack rosé på nivå o efteråt köpte vi glass o satte oss nere vid borgmästarekajen o njöt av kvällsolen :)
tog en välbehövlig sovmorgon idag innan ja satte igång med allt som skulle fixas. började med att promenera ner till polisen för att fixa nytt pass. haha varför ser man alltid helt efterbliven ut på passfotot?! :) fick lämna fingeravtryck oxå, det måste vara ngt nytt för det har ja ingtet minne av att ja gjort förut. sen åkte jag o pappa för att köpa födelsedagspresent till honom. han e så svår o köpa till så lika bra att han följde med o fick välja. det blev ett stort mörkgrönt parasoll, sånt stort som man vevar upp. sen får han foten i present av farmor så det e ju kanon! :) sen bjöd pappa på lunch o sen åkte jag hem o solade på balkongen innan det va dags för ett träningspass. första träningspasset sen juni så just nu e jag toknöjd! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Sist jag skulle ta pass så fick de ta om det ca 10 gånger och då överdriver jag inte. Jag fastnade inte på bild helt enkelt. Kändes ju lagom kul :)

2011-08-04 @ 21:10:22
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0