24 september

redan kl 12 igår tog ja helg :) sen käkade jag o fia lunch o sen satte jag igång o städa o röja i min klädkammare. när ja ändå va igång slängde ja upp balkongmöblerna på vinden oxå. skönt o ha d gjort! på kvällen va jag på bodycombat o sen va jag så jäkla trött så ja somnade innan klockan hann bli tio.
idag har jag o anna varit på gymmet. känner det redan i armarna.
sen kom sandra o hämtade upp mig o vi åkte vidare mot stallet. skulle åkt o tränat på rosenholm men hästen hade skadat sig lite så den fick vila idag ist. så d blev lite "stallgöra" o sen åkte vi upp till ridklubben o rekade banan o kollade när några där red :)
ikväll ska ja träffa lottan pottan som e hemma på besök under helgen.



sandra stryp mig om du vill och jag har ju redan sagt grattis men grattiskortet e obligatoriskt när man fyller år! GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLFISEN!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju uppenbart att kameran som fotar har widescreen!!!! hahahahaha

2010-09-24 @ 16:44:24
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0