måndag o tisdag

i måndags behövde ja komma ut o se lite folk så gick upp en runda på stan. på lindex mötte jag linnea, jossan o tina så följde med dom o fikade på lennarts. vi satt ute i solen o det va så himla skönt. man kunde inte alls tro att det är oktober :) handlade lite på hemvägen o sen bjöd syrran upp mig på lunch. tvättstugan hann ja oxå med. det va på tiden, hade verkligen inget rent kvar!
sen bakade jag kanelbullar. e det kanelbullens dag så e det :)

 

idag e det ju lika härligt väder som igår så när sandra ringde i morse o frågade om ja hade lust o hänga me till stallet passade det mig utmärkt. det blev en långrunda på 1½ timme i skogen o sen fikade vi på bullar o varm choklad i solen :)





 




Kommentarer
Postat av: Lotta

Tkr du kan spara några bullar tills jag kommer hem nästa gång, ser förbannat goda ut! ;)

2010-10-05 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0