städ- och tvättdag

eftersom att det inte blev ngn skara-resa denna helgen tänkte jag passa på att fixa inför första advent som är på söndag. har varit uppe tidigt o tvättat och städat idag. tog en paus och stack ner till gymmet. när jag kom hem fortsatte jag städandet. ska hämta ner mina ljusstakar från vinden oxå tänkte jag. lika bra o ha det gjort för imon ska jag på bodypump o sist hade ja sån jäkla tråningsvärk att ja knappt kunde gå i trappor alls och det är tokmånga trappor upp till vinden! nästan gång ja flyttar är hiss ett måste :)
igårkväll va jag uppe i rödeby och tittade på syrran o andreas hus. jätte fint va det. dom är i full gång o målar o donar just nu o nästa helg går flyttlasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0