lördag

igårkväll va jag så jäkla trött så ja somnade redan till idol men vaknade lagom så ja hann se vem som åkte ut.
vaknade med världens träningsvärk idag men det fick inte hindra mig från ett indoor walking pass på 45 min :)
just nu sitter jag o väntar på att anna ska ringa så vi kan fixa present till pappa. annas mamma säljer tupperware så ja har beställt muggar av henne. pappa nämnde redan i somras att han skulle vilja ha plastmuggar och tupperware är ju bäst på plast så han blir nog glad :)
ikväll blir det knytkalas hos s.olander med några jobbarkompisar. har redan förberett en kycklingpaj jag ska ha med mig så ja hoppas den kommer vara ärbar me tanke på att jag inte är ngn stjärna på matlagning!

lite bilder från senast vi träffades :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0