katarina-dagen idag

vaknade upp till ännu mera snö idag. drygt. det va så snorhalt så bilen på jobbet inte kom upp för backarna och varje gång jag parkerade en stund fick ja skrapa rutorna fria från is igen. det e både tidskrävande och drygt. har jag nämnt förut hur mkt jag avskyr snö?! visst ser det fint ut när man sitter inne i värmen och tittar ut men inte mer än så!
dessutom sätter snön käppar i hjulen när det gäller min planerade resa till skara imon. jag vågar inte ge mig iväg så långt när det e snökaos så fick ringa lotta och säga att ja inte kunde komma. det k'nns så jäkla tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot o komma iväg ett par dagar. kollade tågen men det va svindyrt och tågtrafiken e ju inte heller pålitlig när det är en massa snö.
så vad ska jag nu hitta på när jag e ledig i tre dagar? förslag ngn?  gärna inomhusaktiviteter så ja slipper snön! :)
har bokat in några träningspass men annars vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0