lördag

tog en välbehövlig sovmorgon. vaknade halv 10 av en jäkla hund som skällde som tusan men det va kanske lika bra annars hade ja kanske sovit bort hela dagen.
jag o fia trotsade pissvädret o knallade upp en runda på stan o kikade lite.  efter nån timme va fia tvungen o bege sig hemåt för hon skulle ha gäster så jag kikade vidare ensam. inhandlade en stor/silver/guld klocka på ur&penn för bara 250 :)  egentligen gillar ja inte kombon me guld o silver ihop men kunde bara inte låta bli att köpa den. den kändes helt enkelt helrätt! :) sprang även inom kicks o köpte hårfärg så nu ska utväxten bort!
när ja ko hem lagade jag ungspannkaka till lunch sen satte jag igång o städa iordning mina garderober. något som ja skjutit på alltför länge nu.



moa o jag :)


Kommentarer
Postat av: Martina

Ursäkta Katta lilla för det sena svaret.. men jaaa det var synd att vi missade varann förra helgen :( hoppas vi ses nästa gång =) Kram

2010-05-08 @ 15:34:22
URL: http://martinassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0