VÅR

startade dagen med en promenad me emma. vovven moltas gjorde oss oxå sällskap :) ja tror inte någon kan vara gladare än han, särkilt när man kastade bollen till honom! haha
sen bjöd emma på lite fika innan det va dags för mig att bege mig hemåt för att göra mig i ordning. sen hämtade jag upp linda o vi åkte til maxi o handlade, lite sällskap o bärhjälp e aldrig fel :)
ikväll blir det andra avenyn eftersom greys inte visas ikväll pga csi-någonting-skit. annars får ja alltid kolla på andra avenyn på play. sen har ett annat progam premiär ikväll, sandhamn :)



fick ett tidningsställ av moa, linda o fia när ja fyllde år :)



anders kom förbi på en kopp kaffe igår. han hade med sig jättefina nejlikor till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0