stekig dag :)

vaknade till alldeles underbart väder idag. käkade frulle o sen bar det iväg.hämtade upp sandra och elin o sen körde vi mot saltö för lite solning. sen joinade ola oxå :) det va skit många som badade men det blev dock inget dopp för min del för vattnet va sviiiinkallt!
åkte hem o käkade o duschade o gjorde mig i ordning o sen mötte jag upp syrran o andreas för ett besök på glassiären. sen satt vi uppe vid torget o käkade glass o njöt av solen. sen började ett band spela på nivå. så himla mysigt :)



sandra blev lite rastlös haha :)

 
elin o sandra



där fick visst olas fossing va me på ett hörn me





glass e ju det godaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Ullis

ha ha ha.. mina armar e fan lika breda som Andreas huvud.. illa illa ....

2010-06-17 @ 21:06:12
URL: http://ullisp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hela jag är tjock, men glad!!

2010-06-19 @ 18:54:26
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0