mysfredag

så har man äntligen jobbar klart för denna veckan, skönt o sluta tidigt en fredag! efter jobbet knallade jag inom affären o handlade lite gott. ikv ska jag nämligen ha myskväll me mig sj så jag tänkte göra en hemmagjord pizza :) eftersom att det faktiskt är fredagkväll köpte jag även, cheese balls, godis, glass o coca cola. haha ska man fläska så ska man minsann göra att rejält! ja just d ja, håller på o bakar en kaka oxå ju :)
regnet bara öser o öser ner ute, tkr faktiskt synd om alla som tar studenten. dom e så himla fina i sina kostymer o klänningar o så bara öser det ner. dom kunde väl fått lite sol dessa dagarna ist!
btw, den där fakturan ja fick hem häromdagen. det verkar ha löst sig faktiskt så nu kan ja pusta ut :) ja ska aldrig mer delta i några undersökningar på nätet , fy för bluff-företag!
nu ska jag slänga mig på soffan o kolla på vampire diaries, missade ju d igår eftersom ja jobbade kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0