galet seg idag

i fredags va jag ute o käkade på castello med några från jobbet. det va första gången jag va där och definitivt sista för det va inte särskilt bra. vi skulle egentligen ha käkat på scandic men det va fullbokad så det får väl bli nästa gång ist. gick vidare en runda till stars o tog en cider sen blev det tidig hemgång för min del.
igår va det födelsedagsfest för andreas uppe i bredabäck. en mkt mkt trevlig kväll :) e dock helt myggbiten om benen :/ håller på att klia ihjäl mig. sen åkte vi in till stars o dansade o när det stängde gick jag i henke o köpte mat på caspien o sen ringde jeppe så det blev lite efterfest me. så vid halv 7 va jag hemma i morse så att jag e trött idag e ju kanske inte så konstigt!




servitrisen kom bärandes på hela griffeltavlan när vi frågade om menyn o eftersom att alla inte såg tog anki saken i egna händer o bar runt på den :) haha


josse o sonia va på strålande humör


synd att anki en lysande fläck i huvudet men här e hela glada gänget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0