fantastisk helg med fantastiskt väder!

midsommarafton spenderades ute i nättraby med goda vänner :) mkt mkt trevligt me tipspromenad, grillat, dricka o massa skratt.
i lördags tog jag me en flaska vin o hängde med ulrika o andreas till bredabäck för lite grillning. tillbaka i stan igen släppte dom av mig hos ricke där dom satt o festade. skulle egentligen gått hem när dom gick ut men blev övertalad att följa me till stars. stars skulle egentligen stängt redan kl ett men det va så mkt folk så vi kom inte därifrån förran kavrt över två ungefär. fias övertalningsförmåga resulterade i att jag hamnade på harrys oxå. efter stängning traskade ja hem. klockan ringde 6.45 på söndagen. dödstrött! ulrika o anderas kom o hämtade mig kl 8 sen mötte vi upp pappa på statoil för att bege oss ut till ungskär. det va så jäkla härligt väder o inte ett moln på himlen. dock inget dopp för min del eftersom det fortf e skitkallt i vattnet!
när vi kom hem åkte vi o handlade blommor o satte på mammas grav. i söndags va det på dagen sju år sedan hon gick bort. jag minns fortf precis allt som om det vore igår :/
sen åkte vi upp till bredabäck o grillade korv o gottade oss me glass o jordgubbar :)
idag har ja jobbat 7-13. skön start på jobbveckan :) handlade på hemvägen o efter en snabbunch satte jag mig o solade på balkongen. så himla skönt när det inte blåser så mkt! :) sen mötte jag upp syrran o hjälpte till o packa o tömma andreas lägenhet som han ska vara utflyttad ur nu i veckan. som tack för hjälpen bjöd dom på middag så nu sitter jag här helt proppmätt! :)
det e segt som tusan att lägga upp bilder ikv så lägger bara upp några kort från spontan-utgången i lördags



jag, ricke o kim


kim sjöng en truddelutt


fia o jocke


två herrar från ronneby


ricke o kim visar sin kärlek till varann ;)


världens finaste fia :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Sötaste du va snällt sagt :) Men det va en kanon kväll med !!!!

2010-06-28 @ 22:41:56
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: emma

Ni är så söta så söta båda två!! <3

2010-06-29 @ 15:16:00
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0