torsdag

igår efter jobbet hjälpte jag syrrans kille att flytta. så mellan 16 o 23 igår va det full rulle. trots värmen o brist på planering så gick det galant o vi hade roligt som fan! :)
idag jobbade jag veckans sista jobbdag så nu e jag ledig i hela tre dagar. det ska bli så himla skönt o ja ska passa på att vila upp mig ordentligt!
annsrs har det inte hänt så mkt idag, syrran bjöd upp mig på fika efter jobbet o sen gick vi en runda på stan o kikade lite. köpte två böcker på åhlens, elsas mode och underbar och älskad av alla. en ny almanacka inhandlades oxå :) nu e dom lata dagarna på stranden räddade!

 
hittade snyggaste glajjorna när vi hölll på o flytta! :)

 
"vi har det bra vi här bak i bilen o vill ej va me om nån krock" trallalalala :)


Kommentarer
Postat av: helena

elsas mode är väldigt bra. Den kommer du gilla :)

2010-07-07 @ 20:34:44
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0