blixtar o dunder

fia fegis liljegren ringde o väckte mig idag. det åskade nämligen som tusan i morse så två minuter senare låg hon nerkrupen i min säng haha söt e hon! :) eftersom att hon hade ciabatta med sig så e hon förlåten. vi åt frulle tillsammans o åkte jag med en runda till verkö innan fia skulle till jobbet.
sen åkte jag o hälsade på pappa en runda. han har semester nu så han håller på o målar o fixar me huset så ja fick en liten guidad tur runt huset o se allt han gjort :) när ja skulle hem sen öppnade sig himlen så jag såg knappt vägen framför mig trots att ja hade torkarbladen på snabbaste hastigheten! haha
ikv blir det myskväll med syrran, middag o vin :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0