så va helgen över

redan måndag idag. har jobbat s-turer både lördag o söndag. brukar tycka det e rejält segt o jobba så långa pass men helgen har verkligen gått i rasande fart! det har varit riktigt roligt att jobba i helgen faktiskt :)
tog en rejäl sovmorgon idag och nu sitter jag här o väntar på att lunchen ska bli klar, ungspannkaka. hade jätte mkt mjölk som går ut idag och då e det verkligen perfekt o göra en ungspannkaka så man slipper slänga ut all mjölk.
ringde på en skänk igår. har ju hela tiden varit inne på ett jag ska ha en ekskänk men denna är i björk och billig dessutom, bara 500 kr :) mitt köksbord o stolar e ju i björk och annars hade jag ju behövt byta ut d oxå och det känns ju trots att lite ondödigt för det e ju inget fel på dom, förutom färgen då :)i dom andra rummen har jag ju ek men detta e ju köket så det blir nog himla bra, så länge man inte blandar i samma rum så :)
min kära vän fia brukar säga "man vill ju inte ha en skog!"
pappa och jag ska iaf åka o kolla på den vid 4 tiden och är den lika fin som den ser ut på bilden får den följa me hem. tur pappa har en stor bil :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Din kära vän Fia är en väldigt klok person, tur att du är kompis med henne:)

2010-01-11 @ 19:08:20
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0