great day

sandra kom o hämtade upp mig strax innan tio idag o sen bar det iväg ut till stallet. det blev en långpromenad i skogen. jag till fots och sandra till häst :) det va redigt kämpigt vissa sträckor me djup snö! efter det lagade vi mat hemma hos mig o snackade en massa skit :) senare på kvällen va jag på combat me fia o moa. det e verkligen roligt nu när man kommit in i att lite mera. i början va jag ju så bortkommen haha :) efter gympan passet stack jag hem o duschade o sen knallade jag bort till linda för o kolla på paradise hotel. det e verkligen helt sjukt just nu! :)



sandra och lookie





djävulskatten som bor i stallet


Kommentarer
Postat av: sandra

Shit vilka snyggingar vi är :)

2010-01-27 @ 08:51:43
URL: http://lookie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0