ett jävla liv!

gaaah ja får dåndimpen här hemma snart! igår när anders och åsa va här o hälsade på började det hamras ngt fruktansvärt i trapphuset i en timmes tid och nu håller dom väl på att borra o dåna o ha sig! så jäkla drygt o sitta o lyssna på, det överröstar ju både tvn o musiken från datorn! det e så typsikt att det alltid ska vara såhär när man e ledig. kanske en pik att ja inte borde sitta hemma på arslet o glo?! finns ingt annat o göra idag så det e därför jag sitter hemma annars hade jag ju givetvis inte gjort det :)
jag va uppe redan kvart över sju i morse och kollad på vakan med the voice, så himla roligt att det har börjat igen. synd bara att jag bara hinner kolla som mest en kvart innan jobbet när jag börjar sju till skillnad när ja gick i skolan och inte började förrän nio.
ringde anna nu så knallar bort dit en runda innan jag blir tokig här hemma!



fian o jag :) bilden försvann spårlöst häromdagen men e nu återfunnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0