lappjäkel på vindrutan

igår fick jag min första parkeringsbot!! så jäkla irriterande. stod o sopade snön av bilen när jag får syn på en lapp som sitter under torkarbladet. inget konstigt me det tänkte jag, säkert reklamblad som vanligt. till min förskräckelse ser jag att det inte alls är ngn reklam utan parkeringsböter. tydligen får man inte stå parkerad längre än 24 timmar på samma plats. märkligt att jag inte får böter varje gång då eftersom att d händer att jag inte använder min bil på uppåt två veckor. det finns ju en anledning att man inte gärna flyttar bilen när det e sånt här jäkla väder o skitsvårt o få parkering när det e stora vallar överallt. lite överseende kanske dom kunde ha när vädret är som det är men nej då då verkar gladeligen plumsa fram o sätta din en lapp på 300 kr!! creab lappar säkert mot provision så mkt som dom lappar överallt!! det va bättre förr när karlskrona kommun hade parkeringsvakter, dom va lite mer humana och inte lika känsliga!
usch vilket negativt inlägg detta blev men e man irriterad så e man!


Kommentarer
Postat av: emma

Då tycker jag de kan komma till vår gata och lappa bilar, så anske de flyttar sig och e kan skotta bort all snö! Tråkigt med din bot... :(

2010-02-11 @ 22:41:51
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0