äntligen.finally.det va på tiden.

det är verkligen inte mkt som krävs för att man ska känna sig som en ny människa. för att gå rakt på sak, ett frisörbesök! :) kommer nyss hem från min frisör. nära o bra dit eftersom att det oxå ligger på möllebacken. passade även på att springa inom fotoaffären för o ta ett kort till nya tjänstelegitimationen. rätt bra att gå dit efter man varit hos frisören för då vet man ju att håret ser bra ut iaf!
håller på o lagar mig lite lunch nu. ska hänga me sandra till stallet sen :)
igår hade jag fått ett mejl me bilder som min classmate tagit på avslutningen i skolan. en massa bilder men detta va det enda jag syntes på :)



jag sitter längst till höger med grå tröja o mysan i knät :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0