dan före dopparedan

idag skulle det sista handlas inför julafton imon sp jag o pappa hängde på låset på maxi idag. det va skit mkt folk så det e tur att dom har självscanning så man slipper dom långa köerna iaf! när vi hade hanldat färdigt åkte vi hem till mig o fikade lite o när pappa åkte hem satte jag igång o laga jansons frestelse. har aldrig lagat d förut så ja håller tummarna för att den blir ätbar. retfullt som tusan om den smakar peck ju! fick receptet och instruktioner av min kollega som påstår att hennes janson e den godaste o jag har följt receptet till punkt och pricka så nu e det upp till bevis :)
spenderade gårdagen på verkö där det bjöds på så mkt mat och godsaker så ja kunnat rulla hem. vi klädde granen och spelade spel oxå.
idag ska ja jobba kvällen 13-22. känns sådär halvt skoj me tanke på att det e typ snöstorm ute men det får gå!



vissa kulor saknade snöre men det va lätt fixat med björntråd :)





granen börjar ta form



henke o fia



jag vann när vi spelade fia! :)


Kommentarer
Postat av: Becca

sV: hihi :b va hittar du på såhär dagen innan julafton då?? :D

2010-12-23 @ 15:50:51
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahah ja Katta du anar inte vad som finns i mina gömmaor , haha lika bra att du är smäll :P

2010-12-23 @ 20:08:57
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0