tisdag

idag skulle ja jobbat 7-15 men en kollega e sjuk o tydligen e det ont om vikarier så ja ska hoppa in o jobba kvällen för henne. lite segt eftersom ja jobbade kvällen igår men ja dealade till mig en rast mellan 11.30-16 och så blir jag ledig lördag kväll ist. skönt o slippa jobba delad tur juh :)
skulle gått på den nya combat-releasen ikväll egentligen men det va bara till o avboka. får gå på torsdag ist.
min fastighetsskötare va precis här. han e ju så himla trevlig o lättsam. han tätade och fixade balkongdörren och sen termostaten i duschen som hade kärvat fast. haha höll ju på att skållas ihjäl. han fixade även elementen som tydligen inte funkade korrekt. jag har ju bara känt överkanten på elementen o där e dom ju varma men inte i nederkanten. skönt d ska bli o slippa frysa när ja kommer hem från jobbet ikväll! :)



tomtemor och tomtefar har flyttat in till mig :)


Kommentarer
Postat av: syrran

ha ha.. vad söta :)

2010-12-15 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0