lucia

det e ju helt galet att det är julafton redan nästa vecka! jag måste alltså lägga i en högre växel om ja ska hinna klart med mina julklappsinköp. hittills har jag bara köpt två presenter.
det va rejält segt att kliva upp idag. har fortf den värsta träningsvärken ja någonsin haft. ja vet fortf inte hur ja ska få på mig skorna när det e dags att knalla till jobbet sen :/ ska jobba 13-22 idag.
ringde min hyresvärd tidigare, det drar från min balkongdörr så det e svinkallt i mitt vardagsrum!! ja hoppas det inte dröjer för länge innan han kommer och att det går att fixa för det e ju många minus ute nu!



stallkissarna myste i vinterkylan igår. så söta :)

Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad söta

2010-12-13 @ 18:05:08
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0