fastfrusen bildörr, bingo rimer o shopping

kollade nyss på termometern, -11! usch jag ryser av tanken på att bege mig ner till gymmet o träna ikväll.
idag har iaf jag o fia varit på julklappsjakt. även införskaffat lite nödvändigheter inför juldagen då det blir utgång :) fia har hoppat in och ur min bil genom förarsidan hela dagen eftersom hon vägrar sitta i baksätet och den jäkla bildörren har frusit fast. sist jag använde den köpte jag sånt medel man ska smörja listerna med för att dörrarna INTE ska frysa fast. bra smörj d där!! folk som såg oss idag måste ju fått sig ett gott skratt :)
fick låna bingo rimers bok, en flickfotografs bekännelser idag av henke så har börjat läsa den nu i eftermiddag. hittills verkar den väldigt bra :)


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: taack:) allt bra+

2010-12-21 @ 21:56:04
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0