torsdag

vaknade redan strax efter 8 idag men jag skuttade glatt upp, vakna med the voice har ju äntligen börjat igen så nu e mornarna räddade :)
sen kom sandra o hämtade upp mig o sen åkte vi ut till hennes häst. hon red o jag promenerade. plockade även kantareller längs vägen. inte för att ja äter svamp men det e ju rätt mysigt o plocka.
vid två tiden mötte jag upp my för en fika på waynes o lite spaning på stan. det finns verkligen så himla mkt kläder jag vill ha just nu men eftersom det e hyffsat tomt på kontot såhär dagen innan lön fick ja nöja mig med att bara titta lite :)
just nu sitter jag o väntar på att fian ska komma hem så vi kan ju oss ut i löparspåret. eftersom att solen skiner idag o det inte blåser lika mkt så har ja liksom inga fler dåliga undanflykter att skylla på för att slippa! haha



lilla svala tar sig ett vil



hästkompisarna



sandras pålle lookie

Kommentarer
Postat av: Helena

Fina!

2010-08-26 @ 21:37:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0