tisdag

även att ja hade sovmorgon idag och inte började jobba förrän ett va jag nere på gymmet vid nio. varför sova bort hela dagen liksom :)
hade bara en mötestur på jobbet mellan 13-16. fick ett nytt schema som börjar gälla 3 maj. så himla mkt bättre än det förra, så nu e det slut på monsterpass på helgerna. skönt :)
efter jobbet mötte ja upp anna och vi gick hem till mig o drack kaffe. efter anna gått hem lagde jag mat o sen satte jag igång o städade. det va verkligen välbehövligt!
imon jobbar ja 7-12.45 o sen ska ajg ut till mormor o hälsa på o följa me henne o handla. efter det ska jag upp till pappa för att byta däck. detta året har dom tydligen ändrat reglerna så man ska byta till sommardäck senast den 15e april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0