85-års kalas pa jamjö

igår fyllde min lilla mormor 85 år. detta ville hon fira med middag för släkt o vänner.
det va mkt som skulle fixas o donas så det blev en heldag hos mormor, närmre bestämt nio timmar. gissa om jag va slut när ja kom hem?! slängde mig på soffan o somnade till lyxfällan.



födelsedagsbarnet o jag :) hon va dock mer intresserad av glassen än av kameran!




allihopa :)



undra vad som e så intressant me taklampan?!

 



svårt o avgöra vem som ser gladast ut! haha :)



farmor o mormor :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

haha... stackars lilla farmor som hon ser ut utan sina tänder.. men min älskling blev ju supersöt :)

ja, du oxå förstås ;).. puss

2010-05-01 @ 18:12:36
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0