whats new?

idag e det lördag o ja sitter just i detta ögonbllick o äter frukost. börjar inte jobba förrän om en halvtimme. detta e sista dagarna ja jobbar på klippan så det känns lite vemodigt! kommer att börja jobba i resursen from måndag. känns lite nervöst eftersom det va evigheter sen ja jobbade runt på en massa olika stället.
äntligen är väntan över, fick nycklarna till nya läganheten i torsdags så har redan börjat flytta in en del grejjer :) det e så roligt. blir en vända till ikea nästa vecka o köpa lite gardinstänger o annat :) skulle egentligen inte flyttat förrän den 31e men eftersom ja redan fått nycklarna finns det ju ingen anledning o vänta så bokade om flyttsläpet till nästa helg ist! :)
i torsdags va jag o fia på fox. varken jag eller fia har varit där sen i somras o där e ju alltid lika trevligt :)
haha. det va en dryg man säkert i 50 års åldern som kom påträngande nära o pratade me mej o då kom min gamla klasskompis linnea fram o skrattade o frågade om det va min morbror ja pratade me. jag svarade ju givetvis att ja inte har någon morbror vilken oxå linnea vet men mannen verkade inte förstå att det va en pik!! bara stunden innan han kom fram till mig hade stackars fia ett shå o bli av me honom. dryga människa!
hämtade min mobil som varit på lagning men det e fortf samma fel som när ja lämnade in den!? va har dom då gjort me den liksom?

Kommentarer
Postat av: Fia

haha ja det var en jädra dryg gubbe som inte fattade. Att man ska behöva vidta åtgärder åt sånna..sjukt!

2009-10-18 @ 14:03:53
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0