en opigg torsdag!

idag e det redan torsdag och helgen närmar sig med stormsteg. just nu mår jag allt annat än bra. nästan rinner, huvudet värker, halsen värker jag jag mår allmänt kasst! dagen på jobbet kunde inte gå långsammare. på vägen hem sprang jag inom apoteket, en stor fördel me att man bor i denna delen av stan e att jag får så mkt närmre till apoteket. inte för att jag e stammis där på ngt sätt men det e ju bra o ha nära till hands.
fia hade lagat mat lagom tils ja kom hem från jobbet. köttbullar, potatismos o sås. mumsigt! det va precis va jag behövde. att ställa sig o laga mat när man inte mår bra e ju ingen höjdare!
jobbar imon oxå men slutar redan kl 2 :) skönt me tanke på att det e fredag. min kollega ville gärna byta så jag jobbar till 4 men eftersom ja inte känner mig alltför pigg o jag o syrran ska fixa me lyktor o krans till mamma imon så blir det lagom att bara jobba till 4 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0