pappa o jag

idag har ja spenderat dagen med pappa. vi har varit runt på lite olika ställen kalmar. nu har ja iaf äntligen fått min spegel till hallen, en skohylla o lite andra nödvändigheter :) pappa köpte sig en kompressor bla. vi åkte även imon net on net o köpte nya högtalare till mig. sen blev pappa sugen på burger king när vi ändå va i kalmar. haha varenda parkering runt burger king va upptagen av ngn anledning så när vi kört tre varv gav vi upp och åkte vidare mot scandic men dom hade inte ngn lunch på helgerna så vi styrde bilen mot pizzerian i torsås :) mätta o glada åkte vi hem till mig o lämnade av sakerna o sen hämtade vi upp syrran o åkte hem till pappa o drack kaffe :)
min pappa har humor på hög nivå:
-vet ni varför mammutarna dog ut?
-nää...
-det fanns inga papputar!


nu har precis skruvat upp min nya skohylla. min gamla skohylla får bo i klädkammaren ist. det blev faktiskt himla bra me den där inne :)
just nu sitter ja här o njuter av musiken som strömmar ut ur mina nya högtalare :) ska snart knalla upp till syrran o kika på lite filmer vi va o hyrde innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0