tisdag 12:e maj

idag e det tisdag o jag har tvättstugan, så jävla trist. idag i skolan redovisade jag, martina o my vårat arbeta om skinheads, skönt o ha det avklarat. jag kommer nog aldrig känna mig bekväm me att stå o redovisa inför klassen. idag redigt kände ja hur röd o varm ja blev i ansiktet!
just nu känns det som att jag e inne i en period när allt bara känns jävligt tungt o jobbigt o problemen avlöser varandra.
helgen va iallafall hur trevlig som helst. spel- och vinkväll här hemma i fredags me moa, linda o fia. fika på waynes i lördags me karin, linda, fia o moa o på kvällen blev d grillning på verkö. fia, linda o jag festade ensamma för första gången i historen :) drog vidare bort till collie o spelade gh o sen när ja o henke skulle ha sällskap hem drog han me mig till hans kompis som va på fest i grannlägenheten. det va minst sagt en "speciell" fest o ja blev fastlindad me plastfolie i en kille på festen?! tur vi inte stannade så länge :)

imon ska ja jobba, jobbade inte på hela förra veckan så känns lite avigt att man ska d imon. börjar inte jobba förrän kvart i ett men innan dess ska ja köra farmor till banken så måste ändå gå upp tidigt. känns inte alltför roligt me tanke på att det e den enda dagen ja kan sova lite längre denna veckan men va gör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0