söndag

sådär ja nu e ja precis hemkommen från jobbet, jobbat hela helgen.  så nu e ja riktigt trött. fastnade framför beck fastän ja egentligen borde plugga just nu!! skärpning!
imon e det skola, går bara en endaste dag denna veckan :) åh så skönt!
som kanske vissa uppmärksammade så raderade ja förra inlägget om födelsedagsfika, jag slopade den me andra ord. det va bara s.olander som ville joina så hon får komma på släktkalaset istället :)
det blir middag me syrran ist, ska bli himla trevligt o jag får välja restaurang!
det känns som att man helt enkelt e tvungen till att festa om helgerna om man inte vill sitta ensam längre. trist men sant.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men... d klar jag hade kommit, va inte så snabb på att höra av mej bara! sorry! hehe. Inte ska man väl behöva festa varenda helg, det kallar jag dålig fantasi ;)

2009-03-16 @ 08:52:43
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja jag tyckte jag hörde ett vrål, så det var du ?:P haha , ja men hur gått är inte fiskbullar då, du borde testa ;) gick det bra att jobba i helgen?

2009-03-16 @ 10:14:41
URL: http://sandraaroos.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ska visa ditt innehåll i skåp & lådor för Mormor. Farmor & jag ska diskutera framtida pojkvänsmaterial & pappa Torgny och jag ska pika dig hela kvällen :)

2009-03-16 @ 22:02:30
Postat av: Ullis

hahaha, Sandra..du e för go:)

2009-03-17 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0