sista mars idag

gaaah jag tror då minsann min arm håller på o gå av!! nja inte redigt kanske men jag har en jävla träningvärk i den. jag o sandra har spelat badminton idag igen :) himla roligt men fy så ont d gör efteråt!
idag har ja inte gjort alltför många knop, solade lite i morse o kopierat nycklar till farmor. hon ska få hemtjänst nu när hon kommer hem från lasarettet o då ska ju dom ha nycklar.
just nu sitter ja o väntar på att linda ska komma hem så hon kan bjuda mig på kaffe!  :) e grymt sugen o eftersom att min kaffebryggare gick sönder i helgen o jag inte införskaffat ngn ny får man helt enkelt hoppas på inbjudningar från sina nära o kära :)


Kommentarer
Postat av: kakan

haha vilekn fett cool bil! :D

2009-04-01 @ 09:19:20
URL: http://kakaans.blogg.se/
Postat av: Ullis

mmm, eller varför inte köpa nescafe;)

2009-04-01 @ 12:35:39
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0